Jag o mina äldsta barn

Jag o mina äldsta barn

torsdag 29 maj 2014

Resultat nr 3

Mitt bloggande har liksom lite avtagit kan man säga, har inte alls nån iver. Dagarna går åt till att leka med Matilda, som nu kryper fram med ryslig fart och stiger upp på dom mest passliga och opassliga ställena och till att pyssla. Har äntligen fått min nya leksak, Big-shot och den är bara så roligt att jobba med. Lovar er ett blogginlägg med lite pysselsaker.

Resultat nr 3 har jag fått redan den 18.5, men som sagt, ivern finns inte att blogga. Resultatet var ganska så bedrövligt, men det visste jag ju. Sommaren närmar sej och det betyder mera grillande och lite annorlunda mat, och kanske en öl eller 2 i värmen, så....

                                                Sen senast                   Sammanlagt    
LÅR (under rumpan)                -1,5cm                        -6,5cm
RUMPAN (över skinkorna)      - 1,5cm                       -6,5cm
MAGEN (bredaste)                   -2cm                           -10cm
MIDJAN (ovanför naveln)        -1cm                          -8,5cm
1 LÅR                                        -1,5cm                       - 5cm
VIKT                                         -1,2                             -6,6kg

Strålande eller hur? NOOOT!! Men, lite har jag nu då fått bort på 3 månader, inte alls så mycket i vikt som jag skulle ha velat, men på nåt vis känner jag mej ändå smalare och tajtare än tidigare. Resan till Bulgarien närmar sej med stormsteg! Men, det är bara lite på en vecka tills vi far så jag vet att det inte kommer att ändra så mycket på hur jag ser ut innan dess. Dagen innan vi far gör jag en sista kontroll och sen tar jag sommarlov även från bantningen och börjar igen på hösten. Mitt mål för sommaren är att jag inte skall få till några kilon, men jag behöver inte heller gå ner, så får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar