Jag o mina äldsta barn

Jag o mina äldsta barn

söndag 15 juni 2014

Hälsningar från Bulgarien

Kom hem inatt efter en vecka i soliga Bulgarien. Mycket god mat (o goda viner) har vi smällt i oss och bara njutit och latta oss i solen eller i poolen. En dag var vi till Old-Nessebar och en kväll till Sunny Beach och igår på shoppingrunda i Bourgas innan vi kom hem, men annars har vi bara varit vid hotellet. Ett jättestort komplex med massor av aktiviteter för barn från klockan 10 på morgonen till sena kvällen. Ännu vid 23-tiden på kvällen spelades det musik. Hotellet var All-inclusive så det känns som man inte gjort nåt annat än ätit och druckit hela dagarna. Barnen har fått äta så mycket glass dom bara orkat. En jättetrevlig resa på alla sätt och vis.

Idag är det 1 (!!!) år sen jag hittade älskade pappsen död i sin lägenhet. Ett helt jäkla år har gått och på nåt sätt känns det inte alls som om det skulle vara så länge sen. Kan inte fatta att det är så länge sen jag pratat med honom, eller känt hans doft. Har hans ena skjorta fortsättningsvis på soffan där nere och ibland brukar jag ta upp den o dofta på den när jag går förbi. Saknar honom så förbannat! Det riktigt river i kroppen o hjärtat som det tar ont. "Tiden läker alla sår" - hur länge ska det ta månne? Han sku ha haft så mycket kvar att ge ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar